👥 Jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów, zwiększyć sprzedaż i budować długotrwałe relacje z nabywcami? W październiku poznamy narzędzia i strategie pozyskiwania nowych klientów oraz sposoby na automatyzację wielu działań związanych z generowaniem leadów, by oszczędzać czas i zwiększać efektywność działań marketingowych w firmie!

🚀 Ekspercka Wiedza: Nasi doświadczeni prelegenci podzielą się swoimi sprawdzonymi strategiami

🔍 Lead Generacja w Praktyce: Dowiesz się, jak skutecznie pozyskiwać potencjalnych klientów i konwertować ich na lojalnych nabywców

🌐 Networking i Nawiązywanie Kontaktów: Okazja do poznania innych przedsiębiorców i ekspertów branżowych, otwierająca nowe możliwości współpracy

📆 19 października (czwartek)

⌚ 18:00 – 22:00

📌Centrum Badawczo-Rozwojowe REKORD SI

ul. Kasprowicza 5, Bielsko-Biała

Poznaj Prelegentów

Grzegorz Jasionowicz – CMO AkademiaSaaS.pl

Wizjoner, przedsiębiorca, twórca internetowy, biohacker. Specjalizuje się w łączeniu automatyzacji ze sztuczną inteligencją, tworząc innowacyjne strategie marketingowe i sprzedażowe. Od ponad trzech lat pełni kluczową rolę w kierowaniu procesami sprzedaży i marketingu dla jednej z wiodących platform edukacyjnych. Specjalizuje się w prowadzeniu skutecznych kampanii reklamowych w ekosystemie Meta oraz Google Ads. Tworzy przyciągające wzrok grafiki, przemyślane teksty reklamowe i doskonali strategie w celu maksymalizacji generowania leadów. Poza pracą jest zapalonym podróżnikiem, biegaczem i miłośnikiem wędrówek górskich!

Maciej Kozubik – Trener Biznesu i Sprzedaży w Grupa Kozubik i Partnerzy

Doświadczony profesjonalista z 23-letnim stażem w handlu i 14-letnim doświadczeniem biznesowym. Jego ekspertyza obejmuje również 13 lat pracy jako coach oraz 12 lat trenerskiego wsparcia. Jego osiągnięcia obejmują m.in. najszybszy zwrot inwestycji w szkolenie to jeden dzień, najwyższy zwrot inwestycji w szkolenie grupowe w wysokości 3 mln PLN w ciągu pierwszego miesiąca oraz najwyższy zwrot inwestycji w szkolenie realizowane indywidualnie w wysokości 300 tys. PLN w ciągu pierwszego miesiąca. Motto zawodowe: ,,Pragmatyzm w szkoleniach – skuteczność w działaniu” Po pracy: Gry fabularne, sobota w lesie, niedziela na strzelnicy, poniedziałek marszobieg. Dobra książka i wciągająca gra komputerowa.

Ewa Piechowiak – Konsultant Sprzedaży i Marketingu B2B w SellWise

Od 15 lat związana z marketingiem i komunikacją B2B.  Wierzy, że dobrze zaprojektowana komunikacja z rynkiem i koncentracja na potrzebach klienta stanowi istotny punkt sukcesu przedsiębiorstw. Opracowała i wdrożyła strategie marketingowe oraz sprzedażowe globalnych firm budujących pozycję na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, kierując bezpośrednio działaniami w 12 krajach. Kierowała działami marketingu w MŚP sektora przemysłowego i usługowego oraz zespołami interdyscyplinarnymi. Podczas budowania strategii łączy możliwości jakie dają nowoczesne technologie, analitykę, techniki kreatywne oraz wewnętrzny potencjał firm. Prowadzi mentoringi i szkolenia dla marketing managerów, aby osiągali najlepsze wyniki w swojej pracy.

Natalia Front – Dyrektor ds. marketingu i e-commerce w Konopka Shoes | Conhpol

Marketingiem zajmuje się od ponad 15 lat. Skutecznie wdraża strategie rozwoju marketingu i sprzedaży e-commerce.  Kieruje się zasadą: Pomysły bez danych są mrzonką, a tabelki bez kreatywności papierem ściernym rozwoju. Wierzy, że marketing to ludzka część biznesu. W liczbach szuka ludzi, a w ludziach… relacji. Z wykształcenia jest filozofem i socjologiem. Skutecznie udowadnia, że jest praca dla ludzi z jej wykształceniem. W czasie wolnym: czyta książki rozwojowe i biznesowe, podróżuje, śledzi najnowsze trendy. Kulturę woli w wydaniu pop. Jest przekonana, że gdyby Shakespeare żył obecnie, kręciłby filmy dla Netflix’a.

Marcin Worecki – Prezes Zarządu Spółki InnerWeb

Marcin Worecki to inżynier, wizjoner, który w środowisku przemysłowym przez dekadę zajmował się budową, instalacją maszyn oraz relokacją całych linii produkcyjnych. Prezes Zarządu Spółki InnerWeb, której innowacyjny produkt jest tegorocznym laureatem Polskiego Produktu Przyszłości 2020. Od 18 lat bezpośrednio związany z przemysłem. Od 5 lat działa jako przedsiębiorca reprezentując firmę InnerWeb, która dostarcza nową usługę dla przemysłu opartą na geolokalizacji i mikronawigacji w przestrzeni produkcyjnej z użyciem radionadajników Bluetooth. Spółka, którą reprezentuje w 2021 roku otrzymała 6 nagród a najważniejszą jest Nagroda Specjalna w Narodowym konkursie Polski Produkt Przyszłości. Pasjonat swojej pracy, podróży i ciągłego rozwoju.

Natalia Front – Dyrektor ds. marketingu i e-commerce w Konopka Shoes | Conhpol

Marketingiem zajmuje się od ponad 15 lat. Skutecznie wdraża strategie rozwoju marketingu i sprzedaży e-commerce.  Kieruje się zasadą: Pomysły bez danych są mrzonką, a tabelki bez kreatywności papierem ściernym rozwoju. Wierzy, że marketing to ludzka część biznesu. W liczbach szuka ludzi, a w ludziach… relacji. Z wykształcenia jest filozofem i socjologiem. Skutecznie udowadnia, że jest praca dla ludzi z jej wykształceniem. W czasie wolnym: czyta książki rozwojowe i biznesowe, podróżuje, śledzi najnowsze trendy. Kulturę woli w wydaniu pop. Jest przekonana, że gdyby Shakespeare żył obecnie, kręciłby filmy dla Netflix’a.

Dlaczego warto wziąć udział?

UCZYSZ SIĘ OD PRAKTYKÓW

Zaproszeni prelegenci to ludzie, którzy sporo już widzieli, doświadczyli i przeżyli. Do tego doskonale wiedzą, jak się funkcjonuje w polskiej rzeczywistości. Żadna książka ani video nie zastąpią takiego realnego spotkania z praktykami!

POZNAJESZ NOWE TWARZE

Naszym stałym punktem programu jest czas na networking, gdzie z kawą lub ciastkiem w ręce, możesz poznać nowych ludzi, zagadnąć biznesowych znajomych i wymienić kilka zdań z prelegentami. Czas na networking następuje po wszystkich prelekcjach.

WSPIERASZ LOKALNĄ PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

Wszystkie działania naszej fundacji Startup Podbeskidzie są efektem łączenia ludzi, którzy wierzą w ich sens, z dobrą wolą i finansowym wsparciem od lokalnych przedsiębiorców. Kupując bilet, dokładasz swoją cegiełkę!

Agenda wydarzenia

Cztery prelekcje połączone z przerwami na networking oraz gość specjalny:

Natalia FrontRelacje i dane – złoty kompas do Twojego klienta.

Ewa Piechowiak – Lead Generation: pozyskuj kontakty wysokiej jakości.

Grzegorz Jasionowicz Automatyzacja marketingu z wykorzystaniem AI: Praktyczne zastosowanie.

Maciej Kozubik – Projektowanie procesu sprzedaży w małej firmie.

Marcin Worecki – Prezes Zarządu InnerWeb – Pitch start-upowy.

Ile to kosztuje

Bilet Early Bird — 19 zł   

Bilet Classic — 29 zł 

Organizatorzy

Fundacja i lokalna społeczność mająca na celu promowanie przedsiębiorczości wśród bielszczan. Naszą wizją jest zachęcenie młodych ludzi, którzy stoją przed wyborem swojej ścieżki zawodowej, aby otworzyli się na nowe możliwości. Wspomagamy rozwój młodych startupów, poprzez organizowanie różnego rodzaju aktywności.

Bielski zespół programistów pełnych entuzjazmu, kreatywności i pasji. Dedykowane oprogramowania i aplikacje webowe oraz rozwiązania oparte o uczenie maszynowe to nasze supermoce od 13 lat. Posiadamy własną grupę senior developerów, a kilku z nich jest z nami od początku założenia firmy. Nasz stack technologiczny to m.in.: PHP, Symfony, Python Django czy js Angular i React.

Sponsorzy

Patronat

Wydarzenie przebiega pod wysokim patronatem Prezydenta miasta Jarosława Klimaszeskiego.

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available
Wróć na górę